Áru visszaküldése / Reklamáció

Sérült csomag

A küldeményt átvételnél alaposan ellenőrizze le - amennyibe a csomag sérült kérem tudassa ezt a futárral és ne vegye át a csomagot. Amennyiben a csomag sérteten és csak a felbontását követően szembesül, hogy a benne található termék sérült kérjük, hogy a lehető leghamarabb írjon nekünk az info@szamfestokep.hu e-mail címre. A sérült termék képei és a hibaleírás meggyorsítja a reklamációs folyamatot. Együtt azonnal és gyorsan megoldjuk a keletkezett kellemetlenséget a Vásárló elégedettségére.

Nem elégedett a kiszállított termékkel?

Amennyiben más képet szeretne, illetve a megküldött kép nem nyerte el a tetszését, ne szomorkodjon. A csomagkézbesítéstől számítva 30 napon belül a kibontatlan terméket ingyen kicseréljük, csak a szállítási költséget számítjuk fel. Természetesen 14 napon belül Önnek jogában áll indoklás nélkül elállni a szerződéstől.

Milyen címre kell visszaküldeni a terméket?

Az első lehetőség, hogy Ön a saját maga által kiválasztott kedvenc futárszolgálatával küldi vissza a terméket a következő címünkre:

REMY Trade s.r.o
FROGMAN s.r.o.
Frogman s.r.o. / 24396P
East Gate Business park B1 - Magyar Posta
Fót
2151
Magyarország

Kérem a fenti címre küldje vissza a reklamált illetve elállási termékét.

A másik lehetőség, hogy a csomagot a következő kóddal 98600167 elviszi bármely Packeta.hu átvevőhelyre és a csomagot INGYEN elküldheti nekünk.

Tanácsra van szüksége? Hívjon minket a +36205630416 telefonszámon vagy írjon nekünk az info@szamfestokep.hu email címre - szívesen segítünk.

100 %