Áru visszaküldése / Reklamáció
Sérült csomag
A küldeményt átvételnél alaposan ellenőrizze le - amennyibe a csomag sérült kérem tudassa ezt a futárral és ne vegye át a csomagot. Amennyiben a csomag sérteten és csak a felbontását követően szembesül, hogy a benne található termék sérült kérjük, hogy a lehető leghamarabb írjon nekünk az info@szamfestokep.hu e-mail címre. A sérült termék képei és a hibaleírás meggyorsítja a reklamációs folyamatot. Együtt azonnal és gyorsan megoldjuk a keletkezett kellemetlenséget a Vásárló elégedettségére.
Nem elégedett a kiszállított termékkel?
Amennyiben más képet szeretne, illetve a megküldött kép nem nyerte el a tetszését, ne szomorkodjon. A csomagkézbesítéstől számítva 30 napon belül a kibontatlan terméket ingyen kicseréljük, csak a szállítási költséget számítjuk fel. Természetesen 14 napon belül Önnek jogában áll indoklás nélkül elállni a szerződéstől.
Milyen címre kell visszaküldeni a terméket?
Az első lehetőség, hogy Ön a saját maga által kiválasztott kedvenc futárszolgálatával küldi vissza a terméket a következő címünkre:
REMY Trade s.r.o
FROGMAN s.r.o.
Frogman s.r.o. / 24396P
East Gate Business park B1 - Magyar Posta
Fót
2151
Magyarország
Kérem a fenti címre küldje vissza a reklamált illetve elállási termékét.
A másik lehetőség, hogy a csomagot a következő kóddal 98600167 elviszi bármely Packeta.hu átvevőhelyre és a csomagot INGYEN elküldheti nekünk.
Tanácsra van szüksége? Hívjon minket a +36205630416 telefonszámon vagy írjon nekünk az info@szamfestokep.hu email címre - szívesen segítünk.
Elállási formanyomtatvány: elállási formanyomtatvány – pdf
|
Reklamációs űrlap:
|